Met slimme interacties naar gelukkigere klanten
Klantentevredenheid is van cruciaal belang, voor elk bedrijf. Met Omnichannel-oplossingen kiest u voor een kostenefficiënte manier om de communicatie met uw klanten te optimaliseren en zelfs te personaliseren.
Maak van klantenbinding een prioriteit
In de digitale wereld van vandaag willen klanten bedrijven contacteren op het tijdstip en via het communicatiekanaal dat hen best past. Bovendien verwachten ze quasi onmiddellijk een antwoord, dat bovendien tegemoet komt aan hun specifieke noden. Met onze Omnichannel-oplossingen past u uw klantendienst probleemloos aan die evolutie aan.
Met de integratie van een dergelijke oplossing in uw klantendienst, zorgen chatbots en virtuele assistenten voor een consequente ondersteuning. Daardoor kunnen uw medewerkers zich toeleggen op de meer complexere zaken, met een grotere klantentevredenheid als gevolg.
Aangeboden producten
Omnichannel biedt toepassingen voor elke vraag en elk budget. Binnen dat gamma vinden onze klanten onder andere volgende producten:
Enterprise Messaging
Met deze slimme tool kan u als bedrijf uw klanten contacteren. Dat kan via de gekende kanalen, sms, of '-mail, whatsapp for Bussines of via voice berichten. Het kan ook gesprekken en processen automatiseren via conversational AI functionaliteit op eender welk multimediaplatform.
Webex Contact Center
Webex Contact Center is een allesomvattend platform voor klantendiensten. Met omnichannel-ondersteuning, AI-gedreven automatisering en uitgebreide analysetools, stelt het bedrijven in staat om hun klantenservice te optimaliseren, ongeacht het communicatiekanaal.
ACEG kiest voor nieuwe platform
ACEG is het grootste Belgische keuringsorganisme. Door resoluut in te zetten op digitalisering, vereenvoudigde het bedrijf heel wat processen en werd de communicatie naar klanten geoptimaliseerd.
Klantenservice centraal
Om nog verder te focussen op klanttevredenheid, ging ACEG aan de slag met een geavanceerde oplossing voor klantendiensten. Hoe verliep de overstap op dat platform en wat zijn de voordelen? Ontdek het in de video.
Transformeer uw klantendienst met Conversational AI
Conversational AI biedt bedrijven heel wat voordelen op het gebied van klantenservice. Maar hoe gaat u aan de slag met die toepassingen?
Strategisch kader
In deze whitepaper schetsen we het strategische kader waarbinnen AI kan gebruikt worden en staan we ook stil bij de uitdagingen die daarbij komen kijken. Dankzij de expertise van specialisten, vormt dit document een handleiding voor bedrijven die hun klantenservice een niveau hoger willen tillen.
Optimaliseer uw communicatie met een omnichannel-strategie
In een snel veranderende digitale wereld volstaat het als bedrijf niet meer om enkel via mail en telefoon bereikbaar te zijn. Klanten verwachten een efficiënte en naadloze communicatie, via diverse kanalen.
Focus op klantentevredenheid
In deze whitepaper tonen we hoe bedrijven met omnichannel customer engagement een antwoord kunnen bieden op die verwachting. We staan stil bij de implementatie, uitdaging en impact, en kijken ook al verder naar de toekomst.
Ook inzetten op een betere klantenbinding?
*Alle velden zijn verplicht.
Orange respecteert uw privacy, daarom worden uw gegevens alleen binnen ons bedrijf gebruikt. U vindt alle informatie hierover op onze privacypagina.