Cloud Telephony
de telefooncentrale die
uw kmo laat groeien
Met Cloud Telephony stapt u over op telefonie in de cloud. De voordelen? Eenvoudig, flexibel, voordelig en helemaal op uw maat. Cloud Telephony is onze snelst groeiende telefonie-oplossing. Groeit u met ons mee?
Cloud Telephony of PBX, maakt u de switch?
Waarom is Cloud Telephony ons best verkopende product?
Eenvoudig te gebruiken
Cloud Telephony is een gecentraliseerd platform dat eenvoudig voor uw kmo kan geconfigureerd worden. Wij zorgen voor updates en live ondersteuning op afstand.
Zo geniet uw kmo van optimale prestaties, zonder dat u moet investeren in extra hardware of IT-kennis.
Overal beschikbaar, in alle veiligheid
Cloud Telephony biedt uw kmo standaard belfuncties en uitgebreide samenwerkingstools. Dankzij onze automatische security-updates en 4G-back-up kan u op elk moment en in alle veiligheid werken.
Op deze manier blijft uw kmo bereikbaar, waar en op welk toestel u ook werkt.
Kostenbesparend
Doordat Cloud Telephony een online platform is, hebt u geen dure fysieke installatie nodig. U betaalt maandelijks een vaste prijs per medewerker, waarbij ondersteuning, onderhoud en updates inbegrepen zijn.
De kost voor uw kmo bedraagt dus enkel de opstart en het reële gebruik!
Op maat van uw kmo
Nieuwe werknemers, of een tweede locatie? Onze virtuele telefooncentrale is flexibel en past zich aan elke nieuwe situatie aan, zonder extra investeringskost.
Uw kmo groeit? Cloud Telephony groeit probleemloos met u mee.
Wordt u binnenkort ook een tevreden Cloud Telephony-klant?
*Alle velden zijn verplicht.
Orange respecteert uw privacy, daarom worden uw gegevens alleen binnen ons bedrijf gebruikt. U vindt alle informatie hierover op onze privacypagina.